torsdag 4 september 2008

Iniesta vill stanna karriären ut i Barcelona.


Den i Albacete födde mittfältaren Andrés Iniesta vill spendera resten av sitt liv i Katalunya åtminstone om man frågar han.

Den 24 årige mittfältaren trivs utmärkt i Barcelona och vill spela där resten av sin karriär.
"Jag är säker på att jag kommer att stanna i Barcelona, Jag har redan förnyat mitt kontrakt fram till 2014 och jag hoppas att inte bara spela några av min karriär i denna klubb, utan resten av min karriär", sade han till Sport.es.
Dock är han väl medveten om att han måste prestera på den nivån som krävs för att stanna.


"Jag är väldigt glad över att jag har redan spenderat hälften av min karriär här, Jag är tacksam mot staden och alla fans som alltid har behandlat mig väl."


På helgdagarna åker jag till Albacete för jag har släktingar och vänner där tillade han, men Jag kan säga att är Katalansk avslutade han.

Inga kommentarer: